Portal konsumencki

17 lutego 2021

Kim jesteśmy

LexisNexis ® Risk Solutions zapewnia rozwiązania informacyjne dla przedsiębiorstw i rządu, które pomagają im przewidywać ryzyko i zarządzać nim. Nasi klienci używają naszych produktów do tworzenia lepszego obrazu tego, z kim prowadzą interesy, zapobiegania oszustwom i prowadzenia dochodzeń w ich sprawie, prowadzenia dochodzeń w sprawie przestępstw i zwiększania bezpieczeństwa społeczności. Prowadzimy interesy z bankami i instytucjami finansowymi, ubezpieczycielami, dostawcami opieki zdrowotnej i agencjami rządowymi, organami ścigania i organizacjami non-profit.

Na przykład firmy używają naszych narzędzi do weryfikacji tożsamości w celu oferowania pożyczek, wyceny stawek ubezpieczenia i oferowania świadczeń wspieranych przez rząd. Informacje, które udostępniamy o konsumentach, zostały zebrane z publicznych rejestrów i publicznie dostępnych źródeł danych. Przy opracowywaniu naszych produktów informacyjnych wykorzystujemy również zastrzeżone dane i informacje z zewnętrznych źródeł danych. Konsumenci odnoszą korzyści, gdy firmy używają naszych narzędzi, aby utrudnić oszustom kradzież tożsamości w celu uzyskania kredytu, pożyczki lub korzyści, do których nie są uprawnieni. Jeśli chcesz zobaczyć informacje o Tobie przechowywane w naszym systemie, możesz poprosić o kopię raportu LexisNexis ® Consumer Disclosure.

Poproś o raport ujawnienia konsumentaUzyskaj dostęp do swoich akt i dowiedz się więcej o danych osobowych, które LexisNexis Risk Solutions przechowuje na Twój temat zgodnie z ustawą o rzetelnej sprawozdawczości kredytowej:

Poproś o pomoc w sprawie listu o działaniu niepożądanymCo zrobić, jeśli otrzymałeś od firmy ubezpieczeniowej pismo o działaniu niepożądanym.

Firma LexisNexis Risk Solutions zobowiązuje się do odpowiedzialnego wykorzystywania i ochrony wrażliwych danych konsumentów. Poświęcamy się bezpieczeństwu informacji i rygorystycznie staramy się przestrzegać wytycznych prawnych i regulacyjnych, spełniając i przekraczając wymagania branżowe. Zdajemy sobie sprawę, że zaufanie naszych klientów, partnerów biznesowych i konsumentów ma kluczowe znaczenie dla naszego dalszego sukcesu.

Poproś o raport i odbierz go drogą elektronicznąMożesz żądać i otrzymywać raporty od LexisNexis Risk Solutions w formie elektronicznej. Po przesłaniu wniosku otrzymasz list za pośrednictwem poczty amerykańskiej ze szczegółami wyjaśniającymi, jak uzyskać dostęp do raportu drogą elektroniczną.

Jeśli wolisz przesyłać swoje prośby pocztą, możesz pobrać formularz PDF do wydrukowania, wyślij go do nas pocztą US Mail. Jeśli wygodniej jest do nas zadzwonić, zadzwoń do nas, a my prześlemy Twoje prośby.

Skorzystaj z praw wynikających z kalifornijskiej ustawy o ochronie prywatności konsumentów (CCPA)Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA) przyznaje mieszkańcom Kalifornii nowe prawa w odniesieniu do ich danych osobowych. Jeśli jesteś mieszkańcem Kalifornii, w pewnych okolicznościach możesz poprosić o rezygnację ze sprzedaży swoich danych osobowych stronom trzecim, zażądać raportu dotyczącego twoich danych osobowych zebranych i sprzedanych lub ujawnionych w celach biznesowych, w tym określonych elementów zebranych danych osobowych lub zażądać usunięcia niektórych danych osobowych.

Poproś o raport ujawnienia FACT ActUstawa FACT Act uprawnia Cię do otrzymania jednej bezpłatnej kopii stosownego raportu konsumenckiego od określonych agencji zgłaszających konsumentów w okresie 12 miesięcy.

Twoje prawa FCRA (federalne i stanowe)Przeczytaj o swoich prawach wynikających z ustawy Fair Credit Reporting Act.

Jeśli otrzymałeś pismo o działaniu niepożądanymPismo z działaniem negatywnym jest wysyłane, gdy przewoźnik nie podał konsumentowi najlepszej stawki za ubezpieczenie lub podjął którekolwiek z następujących działań:

  • Odmówiono ci ubezpieczenia
  • Podwyższone stawkiOgraniczony zasięgAnulowano polisęJeśli Twoja firma ubezpieczeniowa wysłała Ci pismo z działaniem niepożądanym, skontaktuj się z Centrum Konsumenckim LexisNexis pod numerem 1-800-456-6004 aby poprosić o informacje dotyczące działań niepożądanych. Przygotuj się na podanie imienia i nazwiska, numeru ubezpieczenia społecznego, numeru prawa jazdy i stanu, w jakim zostało wydane, daty urodzenia, aktualnego adresu zamieszkania i numeru telefonu. Jeśli Twój ubezpieczyciel podał numer referencyjny na otrzymanym przez Ciebie piśmie z działaniem niepożądanym, również przygotuj się do jego podania. Pomoże to przyspieszyć proces.

    Jak możemy pomóc?Pytania można przesyłać do nas za pośrednictwem strony pomocy dotyczącej raportów rozwiązań w zakresie ryzyka LexisNexis.

    • Prawa autorskie 2019 LexisNexis Risk Solutions.
    • O nas |Warunki |Polityka prywatności

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy